cleany logo

Cum funcționează platforma Cleany?

Cleany este o platformă ce oferă servicii „on-demand" pentru acasă prin intermediul partenerilor ei. Utilizatorului i se asignează un partener prin intermediul platformei pentru a realiza serviciul ales. În momentul de față platforma oferă doar servicii de curățenie.

Agentul de curățenie nu și-a terminat treaba.

Ne cerem scuze pentru agentul de curățenie care a plecat înainte să își termine treaba. Ai grijă să dai un rating corespunzător pentru ca data viitoare platforma noastră să nu trimită același agent. Te încurajăm să iei legătura cu noi pentru a rezolva această problemă.

Agentul de curățenie nu a returnat cheile.

Ne pare rău pentru încurcătură. Poți contacta imediat agentul prin intermediul numărului de telefon pe care l-am furnizat. Dacă agentul nu răspunde, ne poți contacta prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numarul 0767570824.

Plată recurentă

Plătești prima lună din abonament, iar apoi ți se vor retrage banii recursriv în fiecare lună. Poți opri acecst porces când dorești.

Unde gasesc factura aferentă comenzii?

Suntem în proces de automatizare a soluției de facturare. Deocamdată poți completa câmpul de persoană juridică sau ne poți cere facturare la adresa de mail: contact@cleany.ro

Procedura plată online/ plată recurentă

Dacă ați ales metoda de plată „Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure" asigură în primul rând faptul că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu va fi transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. Important de știut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Cum fac o comandă?

Comanda se face prin intermediul aplicației Cleany sau prin intermediul site-ului. Vom colecta câteva date personale (nume, prenume, numar de telefon) și adresă (pentru ca partenerii să ajungă la locație). Plata se va face online (îndepărtăm riscul de a nu avea „schimbat") . După ce vei plasa comanda, vei primi un e-mail de confirmare.

Ce este inclus într-o sedință de curățenie?

Serviciile noastre standard includ toate lucrurile necesare pentru ca locuința ta să arate perfect. Poți verifica pagina cu servicii.

Trebuie sa fiu acasă in timpul serviciului de curățenie?

Din punctul nostru de vedere este același lucru dacă ești acasa sau nu. Dacă nu ești acasă, va trebui să îi dai indicații partenerului nostru astfel încât să poată intra în locuința ta. Cheia poate fi lăsată la un prieten ce locuiește în apropiere sau, pur și simplu, într-un loc stabilit de comun acord cu agentul. Poți, de asemenea, să stai acasă și să ai o conversație placută cu partenerul nostru. Este important ca tu să te simți confortabil. În cazul în care nu ești acasă, ai grijă să nu uiți de programarea făcută (deși vei fi notificat înainte). Dacă agentul nu poate să intre în imobil la timpul stabilit atunci vei suporta costul întregii comenzi.

În urma curățeniei un lucru este defect sau lipsește.

Încrederea ta este una dintre prioritățile noastre. Completează formularul de contact cu o descriere detaliată a problemei și vom reveni la tine în cel mai scurt timp posibil. După investigația noastră este posibil să avem nevoie de acte doveditoare sau poze care atestă că obicetul se află în posesia dumneavoastră. Dacă un obiect lipsește sau a fost defectat, te rugăm să ne contactezi în maxim 72 de ore de la producerea incidentului.

Agentul de curățenie întârzie.

Cerem de la partenerii ce utilizează platforma să livreze cel mai bun serviciu posibil iar angajamentul față de ora stabilită este foarte important pentru noi. Agenții vor ajunge cât de repede posibil și cât mai apropiat de ora stabilită. Te rugăm să le aloci o marja de 10-15 minute înainte de a raporta această problemă. Știm că ești ocupat și nu ai timp să aștepți. În cazul în care dorești, putem reprograma serviciul inițal.

Ce se întâmplă în cazul accidentelor în care se deteriorează bunuri sau lucruri de valoare?

Deși partenerii sunt instruiți special cu privire la această problemă, oricine poate declanșa mici accidente fară nicio intenție. În cazul unei întâmplări nefericite, puteți fi despăgubit cu până la 5000 Euro.

Trebuie să am produse de curățenie acasă?

Punem la dispoziția clienților noștri mai multe variante pentru un serviciu perfect. Clientul dispune de produse de curățenie - în acest caz trebuie să vă asigurați că aveți: dezinfectant baie, soluție pentru pardoseli, soluție de curățat geamuri, soluție de curățat lemnul, lavete sau cârpe pentru ștergerea prafului, burete pentru bucătărie, găleată cu mop, saci pentru coșul de gunoi. Agentul vine cu produsele de curățenie proprii - în acest caz trebuie să achitați o extra taxă. Agentul cumpără pentru dumneavoastră produsele de curățenie - în acest caz trebuie să achitați contravaloarea produselor achiziționate de agent. Agentul va prezenta bonul de cumpărături. Trebuie să aveți în vedere că în acest ultim caz trebuie să fim contactați cu minim 4 ore înainte pentru a ne încadra în timp. În oricare din cazurile de mai sus trebuie totuși să aveți un aspirator funcțional și o găleată cu mop deoarece acestea nu pot fi furnizate momentan.

Pot să las bacșiș?

Bacșisul este opțional. În cazul în care îți dorești să lași bacșiș, acesta va ajunge în totalitate la partenerul ce a prestat serviciul.

Care este politica de anulare sau reprogramare?

Platforma Cleany este făcută să fie flexibilă. Totuși, avem câteva reguli. Deși știm că planurile se pot schimba rapid, anularea/reprogramarea unei comenzi foarte târziu duce la pierderea altor comenzi importante pentru partenerii noștri. Dacă anularea/reprogramarea se face în mai puțin de 24 de ore se percepe o taxă de 20% din valoarea comenzii. Pentru comenzi care trebuie reprogramate/anulate în timp util vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau telefonic 0767570824.

În ce interval se pot desfașura serviciile de curățenie?

Știm că ai un program încarcat, iar din aceasta cauză am extins intervalul cât de mult se poate. Partenerii pot ajunge la tine la 8:00 dimineata si pot pleca cel tarziu la 21:00.

Agentul de curățenie nu a ajuns.

Ne cerem scuze. Nu vrem să ai o experiență neplacută cu programarea. Contactează-ne cât mai rapid posibil prin formularul de contact sau telefon și încercăm să remediem problema.

Cum contactez agentul de curentie asignat pentru comanda mea?

Cu ceva timp înainte ca programarea dumneavoastră să înceapă, vă vom contacta pentru a vă furniza datele agentului de curățenie. Pot fi livrate prin sms sau prin e-mail. În cazul în care aveți un cont creat, datele de contact ale partenerului nostru vor fi afișate în dashbord-ul de comenzi. De cele mai multe ori aceștia vor fi în trafic și pot neglija pentru moment telefonul, caz în care te pot suna ei mai tarziu. Dacă totuși nu puteți să luați legătura cu agentul asignat pentru dumneavoastră, vă sugerăm să contactați echipa de la birou prin intermediul formularului de contact sau prin telefon la 0767570824.

Cum pot să am încredere în partenerii platformei?

Știm că această platformă nu poate funcționa dacă nu există încredere și siguranță. Partenerii noștri sunt atent selectionați printr-un interviu riguros, iar trecutul acestora este verificat prin documente legale. În plus, poți avea oricând încredere în rating-urile celorlalți utilizatori.

Agentul de curățenie s-a purtat necorespunzător.

Partenerii noștri ce folosesc platforma Cleany sunt instruiți să păstreze un nivel ridicat de profesionalism. Dacă agentul s-a purtat inadecvat. vă rugăm să ne contactați imediat și, totodată, să îi acordați un rating corespunzător. Încrederea și siguranța ta sunt prioritatea noastră.