Intrebari Curatenie | Cleany | start-up | servicii de curatenie
cleany logo

Cum funcționează platforma Cleany?

Cleany este o platformă ce oferă servicii „on-demand" pentru acasă prin intermediul partenerilor ei. Utilizatorului i se asignează un partener prin intermediul platformei pentru a realiza serviciul ales. În momentul de față platforma oferă doar servicii de curățenie la domiciliu în București și Cluj.

Ce se întâmplă dacă agentul de curățenie nu a returnat cheile?

Astfel de situații nu au avut loc până acum, dar în cazul în care se întâmplă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numarul 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00.

Plată recurentă

Plătești prima lună din abonament, iar apoi ți se vor retrage banii recursiv în fiecare lună. Poți opri acecst proces când dorești.

Unde gasesc factura aferentă comenzii?

Suntem în proces de automatizare a soluției de facturare. Deocamdată poți completa câmpul de persoană juridică sau ne poți cere facturare la adresa de mail: contact@cleany.ro

Procedura plată online/ plată recurentă

Dacă ați ales metoda de plată „Online prin card bancar " este necesar să completați un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure" asigură în primul rând faptul că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu va fi transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. Important de știut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Cum fac o comandă?

Comanda se face prin intermediul aplicației Cleany sau prin intermediul site-ului. Vom colecta câteva date personale (nume, prenume, numar de telefon) și adresă (pentru ca partenerii să ajungă la locație). Plata se va face online (îndepărtăm riscul de a nu avea „schimbat") . După ce vei plasa comanda, vei primi un e-mail de confirmare.

Ce este inclus într-o sedință de curățenie?

Serviciile noastre standard includ toate lucrurile necesare pentru ca locuința ta să arate perfect. Poți verifica pagina cu servicii.

Trebuie să fiu acasă in timpul serviciului de curățenie?

Decizia în acest caz este a ta. Dacă, însă, alegi să nu fii acasă, te rugăm să lași indicații precise despre locul unde poți lăsa cheia, pentru ca agentul nostru să poată intra în locație. Îți garantăm că munca agentului de curățenie va fi la fel de eficientă, indiferent ce decizi.

În urma curățeniei un lucru este defect sau lipsește.

Încrederea ta este una dintre prioritățile noastre. Completează formularul de contact cu o descriere detaliată a problemei și vom reveni la tine în cel mai scurt timp posibil. După investigația noastră este posibil să avem nevoie de acte doveditoare sau poze care atestă că obicetul se află în posesia dumneavoastră. Dacă un obiect lipsește sau a fost defectat, te rugăm să ne contactezi în maxim 72 de ore de la producerea incidentului.

Trebuie să am produse de curățenie acasă?

Punem la dispoziția clienților noștri mai multe variante pentru un serviciu perfect. Clientul dispune de produse de curățenie - în acest caz trebuie să vă asigurați că aveți: dezinfectant baie, soluție pentru pardoseli, soluție de curățat geamuri, soluție de curățat lemnul, lavete sau cârpe pentru ștergerea prafului, burete pentru bucătărie, găleată cu mop, saci pentru coșul de gunoi. De asemenea, este necesar sa un aspirator funcțional și o găleată cu mop.

Ce se întâmplă în cazul accidentelor în care se deteriorează bunuri sau lucruri de valoare?

Deși partenerii sunt instruiți special cu privire la această problemă, oricine poate declanșa mici accidente fară nicio intenție. În cazul unei întâmplări nefericite, puteți fi despăgubit cu până la 5000 Euro.

Este necesar să las bacșiș?

Politica Cleany este să nu încurajeze această formă de răsplată. Decizia este a fiecărui utilizator.

Care este politica de anulare sau reprogramare?

Platforma Cleany este făcută să fie flexibilă. Totuși, avem câteva reguli. Deși știm că planurile se pot schimba rapid, anularea/reprogramarea unei comenzi foarte târziu duce la pierderea altor comenzi importante pentru partenerii noștri. De aceea, te rugăm ca anularea/reprogramarea să fie făcută cu cel puțin 24 de ore înaintea comenzii. Pentru comenzi care trebuie reprogramate/anulate în timp util vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau telefonic 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00.

Cum contactez agentul de curătenie asignat pentru comanda mea?

Cu ceva timp înainte ca programarea dumneavoastră să înceapă, vă vom contacta pentru a vă furniza datele agentului de curățenie. Pot fi livrate prin sms sau prin e-mail. În cazul în care aveți un cont creat, datele de contact ale partenerului nostru vor fi afișate în dashbord-ul de comenzi. Dacă totuși nu puteți să luați legătura cu agentul asignat pentru dumneavoastră, vă sugerăm să contactați echipa de la birou prin intermediul formularului de contact sau prin telefon la 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00.

În ce interval se pot desfașura serviciile de curățenie?

Știm că ai un program încarcat, iar din aceasta cauză am extins intervalul cât de mult se poate. Partenerii pot ajunge la tine la 8:00 dimineata si pot pleca cel tarziu la 21:00.

Cum pot să am încredere în partenerii platformei?

Știm că această platformă nu poate funcționa dacă nu există încredere și siguranță. Partenerii noștri sunt atent selectionați printr-un interviu riguros, iar trecutul acestora este verificat prin documente legale. În plus, poți avea oricând încredere în rating-urile celorlalți utilizatori.

Cum îmi exprim părerea despre munca/comportamentul agentului?

Părerea noastră este foarte importantă pentru noi. De aceea, încurajăm toți utilizatorii să ne lase un feedback prin intermediul recenziilor. De asemenea, e de mare ajutor pentru noi să completați formularul de rating pe care îl primiți pe mail la finalul fiecărei comenzi.