cleany logo

Cum funcționează platforma Cleany?

Cleany este o platformă ce oferă servicii „on-demand" pentru acasă prin intermediul partenerilor ei. Utilizatorului i se asignează un partener prin intermediul platformei pentru a realiza serviciul ales. În momentul de față platforma oferă doar servicii de curățenie la domiciliu în București.

Ce se întâmplă dacă agentul de curățenie nu a returnat cheile?

Astfel de situații nu au avut loc până acum, dar în cazul în care se întâmplă, te rugăm să ne contactezi cât mai curând prin intermediul formularului de contact sau telefonic la numarul 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00.

Plată recurentă

Plătești prima lună din abonament, iar apoi ți se vor retrage banii recursiv în fiecare lună.

Unde gasesc factura aferentă comenzii?

Suntem în proces de automatizare a soluției de facturare. Deocamdată poți completa câmpul de persoană juridică sau ne poți cere facturare la adresa de mail: contact@cleany.ro

Procedura plată online/ plată recurentă

La metoda de plată „Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure" asigură în primul rând faptul că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu va fi transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard. Important de știut! Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision.

Cum fac o comandă?

Comanda se face prin intermediul aplicației Cleany sau prin intermediul site-ului. Vom colecta câteva date personale - nume, prenume, număr de telefon și adresă, pentru ca partenerii să ajungă la locație. Plata se va face online, în sistem securizat. După ce vei plasa comanda, vei primi un e-mail de confirmare.

Trebuie să fiu acasă in timpul serviciului de curățenie?

Decizia în acest caz este a ta. Dacă, însă, alegi să nu fii acasă, te rugăm să lași indicații precise despre locul unde poți lăsa cheia, pentru ca agentul nostru să poată intra în locație. Îți garantăm că munca agentului de curățenie va fi la fel de eficientă, indiferent ce decizi.

Trebuie să am produse de curățenie acasă?

Este necesar ca utilizatorii să aibă în locație aspirator, mop și produse de curățenie. Câteva astfel de produse de bază necesare sunt: dezinfectantul pentru baie, soluție pentru pardoseli, soluție de curățat geamuri, soluție pentru bucătărie, soluție de curățat lemnul, lavete sau cârpe pentru curățare, saci pentru coșul de gunoi.

Este necesar să las bacșiș?

Politica Cleany este să nu încurajeze această formă de răsplată. Decizia este a fiecărui utilizator.

Ce este inclus într-o sedință de curățenie?

Serviciile noastre standard includ toate lucrurile necesare pentru ca locuința ta să arate perfect. Poți verifica pagina cu servicii.

În urma curățeniei un lucru este defect sau lipsește.

Încrederea ta este una dintre prioritățile noastre. Completează formularul de contact cu o descriere detaliată a problemei și vom reveni la tine în cel mai scurt timp posibil. După investigația noastră este posibil să avem nevoie de acte doveditoare sau poze care atestă că obicetul se află în posesia dumneavoastră. Dacă un obiect lipsește sau a fost defectat, te rugăm să ne contactezi în maxim 72 de ore de la producerea incidentului.

Ce se întâmplă în cazul accidentelor în care se deteriorează bunuri sau lucruri de valoare?

Partenerii noștri sunt instruiți special cu privire la activitatea lor în cel mai profesionist mod. Cu toate acestea, mici accidente se pot întâmpla. Pentru a ne asigura că bunurile dumneavoastră nu vor fi deteriorate, dispunem și de o asigurare de până la 5000 Euro.

Care este politica de anulare sau reprogramare?

Știm că planurile se pot schimba rapid, așa că politica Cleany permite anularea/reprogramarea unei comenzi cu cel puțin 48 de ore înainte de ora programată. Pentru comenzi care trebuie reprogramate/anulate în timp util vă rugăm să ne contactați prin formularul de contact sau telefonic 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00. În cazul în care schimbarea se va face cu mai puțin de 48 de ore, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de anulare/reprogramare.

Cum contactez agentul de curătenie asignat pentru comanda mea?

Cu ceva timp înainte ca programarea dumneavoastră să înceapă, vă vom contacta pentru a vă furniza datele agentului de curățenie. Pot fi livrate prin sms sau prin e-mail. În cazul în care aveți un cont creat, datele de contact ale partenerului nostru vor fi afișate în dashbord-ul de comenzi. Dacă totuși nu puteți să luați legătura cu agentul asignat pentru dumneavoastră, vă sugerăm să contactați echipa de la birou prin intermediul formularului de contact sau prin telefon la 0723146609 de L-V, oricând între 08:00 - 18:00

În ce interval se pot desfașura serviciile de curățenie?

De regulă, ședințele de curățenie se desfășoară în intervalul 08:00-19.00. Dacă, însă, îți dorești un alt interval, te rugăm să ne contactezi și în măsura în care va fi posibil, vom încerca să te ajutăm.

Cum pot să am încredere în partenerii platformei?

Încrederea și siguranța sunt esențiale pentru echipa noastră. Partenerii noștri sunt atent selectionați printr-un interviu riguros, sunt pregătiți prin traininguri, iar trecutul acestora este verificat prin documente legale. În plus, te poți orienta și în funcție de rating-urile celorlalți utilizatori care au colaborat deja cu unul dintre agenți.

Cum îmi exprim părerea despre munca/comportamentul agentului?

Părerea noastră este foarte importantă pentru noi. De aceea, încurajăm toți utilizatorii să ne lase un feedback prin intermediul recenziilor. De asemenea, e de mare ajutor pentru noi să completați formularul de rating pe care îl primiți pe mail la finalul fiecărei comenzi.